Mask Group 1@2x

End-to-end-returløsninger

Værdifuld indsigt i forsyningskæden og problemfri refusionsløsninger, alt sammen lige ved hånden for e-forhandlere.

Opdateringer i realtid.

Problemfri.

Strømlinet.

Forenklet.

Global.

Pålidelig.

 

Tal med vores returneringseksperter

Hvorfor fokusere på returneringer?

Antallet af returneringer i e-handel stiger hvert år, hvilket resulterer i kompleksitet, højere omkostninger og forsinkelser for e-handelsforhandlere.

 

 

Group 10972@2x

"70 % af køberne tjekker en e-forhandlers returneringspolitik, før de foretager et køb."

Hvorfor vælge e-PAQ Returns?

e-PAQ Returns kombinerer teknologi og logistik for at give e-handelsforhandlere en stærk returløsning, der gør det nemt at vinde nye kunder og få eksisterende kunder til at vende tilbage til din virksomhed.

En problemfri oplevelse designet med din virksomhed i tankerne

A seamless returns journey

Returned parcel is received at an Asendia Return Centre

Parcel scan: Parcel is scanned by Asendia and return tracking changes.

Status: return received

Notification: "retailer x, we have received you return. Your refund is subject to inspection and acceptance at "brand name" (on/off option in retailer configuration)

shutterstock_272975228_screen@2x

Return content check

If Add-On Solutions have been selected, additional stages will occur such as inspection and grading of the returned items.

Notification: we have processed your return. Please see the status of your request below (on/off option in retailer configuration)

Return content check

Return is accepted or rejected

Retailer can handle refund

Notification: we have processed your return. Please see the status of your request below (on/off option in retailer configuration). 

Status: Rejected OR Accepted

Accepted or rejected

Final-mile preparation

Return label added

After consolidation, a generic return label affixed to parcel with original order number and return number

Final mile preparation

Final-mile injected

Return is complete

Packages are consolidated, manifested and shipped back to Retailer’s chosen address – or retailer selects from an add-on solution.

Data insights and return details are visible on Returns Management Platform

final mile injected

Ved brug af Asendias globale logistiknetværk

leverer e-PAQ Returns:

tick-icon
Group 10858@2x
Brugervenlighed
Enkle returløsninger med intuitive onlineportaler for kunder og forhandlere
tick-icon
Group 10861@2x
Forbedrede løsninger
En forbedret retur-oplevelse for kunderne, der øger salget og kundeloyaliteten
tick-icon
Group 10863@2x
Opdateringer i realtid
Live tracking, scanning, inspektion og vurdering, der gør det nemmere at behandle refunderinger
tick-icon
Image 11@2x
Tilpasningsbar
Et personligt returneringsstyringsdashboard, rapportering og indsigt
tick-icon
Group 10865@2x
International erfaring
Verdensomspændende ekspertise inden for told, der hjælper forhandlere med at øge deres rentabilitet
tick-icon
Group 10866@2x-1
Omkostningseffektiv
Effektiv behandling, konsolidering og ruteplanlægning for større omkostningseffektivitet

Se, hvordan e-PAQ Retur kan gavne din virksomhed

Mask Group 13@2x

Standardløsning

Inkluderet software: Vores brandede og konfigurerbare portal til kunders returneringer og vores portal til forhandlernes returhåndtering, inklusive rapporteringsfunktioner.

Valg for forhandlere:  Forhandlere kan vælge mellem returneringer betalt af forhandleren eller af kunden.

Muligheder for last mile: Vores omfattende transportørnetværk inkluderer lokaliserede tjenester - levering til afleveringssteder.

Returcentre: Ved hjælp af vores software scanner vi varen, kontrollerer indholdet, konsoliderer og forbereder varerne til næste trin.

Muligheder for last mile: Vi tilbyder linehaul-retur, eksportmanifest og deklaration.

Tillægsløsning

E-PAQ Returns tilbyder yderligere løsninger, der understøtter forhandlere. Disse er skræddersyede baseret på dine krav. Bare spørg vores team for mere information om nogen af ​​nedenstående.

Tilslutningsmuligheder: Integrer til platformen via API for at bruge din eksisterende portal.

Inspektions- og vurderingsmuligheder: Varer inspiceres og vurderes ved returnering, begrænsede varer fjernes før sidste kilometer mulighed.

Toldmuligheder: Lettelser i told og lempelse af told for returvarer.

Bortskaffelsesmuligheder: Certificeret destruktion af varer, genbrug/salg/donation af varer. Likvidationsservices.

Group 10920@2x-1

 

Se, hvordan e-PAQ Retur kan gavne din virksomhed.

Mask Group 10396@2x

Få adgang til vores globale logistiknetværk

Vi har et stort netværk af first mile partnere over hele verden, der giver dig pålidelighed, hastighed og omkostningseffektivitet for både indenlandske og internationale returneringer.

Få adgang til vores globale logistiknetværk

Kommunikation med køberen

Med valgfrie notifikationer om live-tracking og automatiseret kommunikation er køberne opdateret med status for deres refundering, hvilket reducerer behovet for kundesupportforespørgsler.

Kommunikation med køberen

Bæredygtige løsninger

Flere og flere forbrugere leder efter bæredygtige forsendelsesmetoder, når de handler online. Med e-PAQ Retur kan du tilbyde dine kunder 100 % kulstofneutral returnering, der opvejes af Asendia.

Bæredygtige løsninger

Fleksible retursteder

Uanset hvor du ønsker, at dine varer skal returneres til, kan Asendia levere. Vores tillægsløsninger giver forhandlere mulighed for at vælge mellem afsendelsespunkter, gensendelse inden for landet eller EU-områder. Der kan også tilbydes destruktion, videresalg, genbrug, donation og likvidation.

Fleksible retursteder

Indblik i returneringsadfærd

Få indblik i kunders adfærd og håndter returneringer i realtid med en returneringsportal, der minder dig om at genbestille, udstede refusioner og mere.

Indblik i returneringsadfærd

Specialister inden for tilpasning

e-PAQ Retur håndterer re-eksportering. Vores tillægsløsninger dækker et udvalg af yderligere tjenester såsom genimport af varer til et toldlager, toldlempelse og lempelse af returvarer.

Specialister inden for tilpasning

Effektivt videresalg

Få dine produkter tilbage til dine lagerfaciliteter eller på hylderne hurtigere, så de er klar til at blive solgt igen.

Effektiv videresalg

Lorem ipsum dolor sit amet

Duis commodo ullamcorper aliquet. Aenean rhoncus ultrices lectus. Sed ex sapien, rhoncus in placerat quis, euismod nec ante. Aliquam nibh libero, auctor in ante in, viverra imperdiet ipsum. 

Component 2 – 1

Hatstore needed a bespoke logistics solution that understood Swiss customers’ preference for seeing all costs at checkout, including Swiss VAT and duties. Asendia and Swiss Post worked together to provide exactly what the company needed.

Read more

Mask Group 10395

Component 2 – 1

Hatstore needed a bespoke logistics solution that understood Swiss customers’ preference for seeing all costs at checkout, including Swiss VAT and duties. Asendia and Swiss Post worked together to provide exactly what the company needed.

Read more

Mask Group 10395

Component 2 – 1

Hatstore needed a bespoke logistics solution that understood Swiss customers’ preference for seeing all costs at checkout, including Swiss VAT and duties. Asendia and Swiss Post worked together to provide exactly what the company needed.

Read more

Mask Group 10395

Nunc aliquam, odio ut tristique rhoncus, justo ipsum aliquet urna.

Frequently asked questions

Put some clear and concise content in here. Keep your reader in mind. What are they trying to do? What are they hoping to learn? Why are they reading this? Help them out and use the tone and voice of your organization.

Put some clear and concise content in here. Keep your reader in mind. What are they trying to do? What are they hoping to learn? Why are they reading this? Help them out and use the tone and voice of your organization.

Put some clear and concise content in here. Keep your reader in mind. What are they trying to do? What are they hoping to learn? Why are they reading this? Help them out and use the tone and voice of your organization.

Screenshot 2024-03-15 at 14.46.18@2x

Image 70@2x

Vi er stolte af at tilbyde 100 % kulstofneutrale løsninger gennem kompensation

Som en af de største globale logistikudbydere ved vi, at beskyttelse af vores planet kommer først.

Siden januar 2022 har Asendia været 100% kulstofneutral ved at kompensere for alle vores internationale og lokale transportemissioner, herunder dem fra vores partnere på første og sidste kilometer. Vi vil gerne gå endnu længere, så vi vil deltage i den velkendte Science-Based Target-initiativ (SBTi) og forpligte os til at fastsætte videnskabsbaserede mål inden udgangen af 2024.

Mask Group 10399@2x
Path 17257@2x

Leveringsløsninger

Vores pakkeleveringsløsning, udviklet til e-handlere, der sælger internationalt. Optimerer leveringsomkostninger og forbedrer dine kunders oplevelse.

Få mere at vide om vores e-PAQ-leveringsløsninger

AsendiaInsightsLogo
15 april, 2021
How much are returns costing fashion, health and beauty e-tailers?

The rapid and continuous growth of the fashion and beauty e-commerce sector has resulted in a fast-paced and exciting market offering…

21 maj, 2020
How to Minimise E-commerce Returns – 5 Key Questions

What is the true rate of online returns around the world?

5 maj, 2020
Essential processes to put in place to reduce e-commerce returns

Returns can be the surprise drain on resources that many e-commerce businesses simply don’t see coming. According to Invesp, around30%of…

For at diskutere, hvordan en omfattende returløsning kan hjælpe dig med at spare tid, øge indtjeningen og tiltrække nye kunder, så kontakt Asendia i dag og find den rette e-PAQ Retur service til din virksomhed.

Kontakt os