St John Ambulance

Den velgørende organisation St John Ambulance underviser i og udøver førstehjælp i Storbritannien og har arbejdet med Asendia siden 2008.

Om kunden

Den velgørende organisation St John Ambulance underviser i og udøver førstehjælp i Storbritannien. Asendia trykker, udfører og afsender deres træningsbrochurer og certifikater, og tilbyder de bedste priser på tryk, porto og direct mail kampagne fulfilment for at begrænse kundens udgifter til håndtering.

St John Ambulance er velgørende organisation, der ledes af frivillige, som er dedikeret til at undervise i og udføre førstehjælp i Storbritannien. Alene sidste år underviste de 800.000 mennesker i at gøre forskellen på et tabt og reddet liv.

St Johns Ambulance Case Study


 

Udfordringen

St John Ambulance har arbejdet med Asendia siden 2008. Da de er en velgørenhedsorganisation har de særligt behov for lave forsendelsesudgifter til deres National Training Brochure til 93.000 personer og deres Regional Course Schedule til 70.000 personer to gange årligt. Desuden har de brug for at få trykt og distribueret omkring ni direct mail kampagner hver måned.

 

Løsningen

Asendia trykker, folierer og afsender træningsbrochurerne og skemaer fra sit 10.0219 m2. fulfilment og operatørcenter i Bedford, og trykker, lukker og poster 2.000 certifikater hver dag og 4.000 remindere hver uge til deres elever. Asendia håndterer og lager og returer. Direct mails bliver trykt digitalt i den højeste kvalitet med fuld farve, lukket med en Business Reply-konvolut og sendt til tusinder af hjem i Storbritannien.

St John Ambulance drager fordel af Asendias bedste priser inden for tryk for porto samt tidsbesparelsen og det nemme i at outsource fulfilment. Asendias downstream access-service gav besparelser på porto for alle breve. Desuden hjalp vores datarensning og opgraderingsydelser St John Ambulance med at reducere omfanget af deres spildte materialer, fulfilment og porto.

Quote Top White

 

“St John Ambulance begyndte at bruge Asendia for adskillige år siden til at trykke og udføre direct mail marketing kampagner. Vi har lagt mere af vores nationale håndtering i deres hænder, så de har hjulpet os med at strømline og forbedre vores kommunikationsservice og har demonstreret signifikante omkostningsfordele på vores bundlinje.”

Quote Bottom White

 

AsendiaInsightsLogo

6 February, 2020

Mail and parcel delivery to China disrupted by Coronavirus

The current outbreak of the novel coronavirus (2019.nCov) that was first reported from Wuhan, China, is impacting all global businesses…

3 February, 2020

Insights by Asendia: Issue 2

We’re delighted to announce that the second issue of Insights by Asendia is out now. Get your copy of our essential free guide packed…

15 May, 2019

Make Your Direct Mail Stand Out

Did you know that the global direct marketing industry is worth a huge $44.2 billion? Or that it’s been proven that most direct mail is…