The Economist

Asendia håndterer abonnementskampagner for The Economist. Alt fra breve om forlængelse til fakturabekræftelser udover distributionen af 60.000 eksemplarer af nyhedsmagasinet hver uge.

Om kunden

Asendia håndterer abonnementskampagner for The Economist. Alt fra breve om forlængelse til fakturabekræftelser udover distributionen af 60.000 eksemplarer af nyhedsmagasinet hver uge. Asendia sørger også for Intelligent Life, en udgivelse der kommer en gang i kvartalet samt store globale direct mail kampagner.

Nyhedsmagasinet The Economist blev første gang udgivet i 1843 af forretningsmanden James Wilson i hans kampagne om et af datidens helt store politiske emner – Kornlovene. Magasinet udgives hver uge, har i dag et oplag på of 1,4 million, firefemtedele oversøisk, og har et godt ry i magtens korridorer.

17_DE_case_study_financial_times

 


 

Udfordringen

The Economist kom til Asendia i 1988 og bruger nu Asendia til at:

  • Håndtere abonnementer på The Economist; fra forlængelser, bekræftelser og faktura udsendelser til bekræftelses- og velkomst e-mailkampaigner
  • Håndtere ordre fulfilment og distribution af deres E-Store og Economist Premia produkter
  • Håndtere alle aspekter af fulfilment og distribution af det globale magasin 1843 seks gange årligt til 165.000 abonnenter
  • Udføre britiske og globale direct mail kampagner med mellem 50.000 og 600.000 forsendelser for at skaffe abonnenter og aktivere frafaldne
 

Løsningen

Asendias løsning for The Economist er vores end to end-service, der omfatter:

  • Magasinabonnement fulfilment
  • Databehandling
  • Laserprintning af 5 versioner af forpakning (carriers)
  • Foliering
  • Returhåndtering

Desuden bistår vi også med ugentlig håndtering og trykning af The Economist forlængelser, bekræftelser og faktura breve, databehandling, laserprintning af adskillige brevopsætninger og konvolutlukninger.

I direct mail kampagnerne campaigns skal Asendia fastholde The Economists brand image og øge ROI, hvor det end er muligt, mens vi håndterer trykning og forsyning af alle materialer, databehandling – inklusiv at rense data for at reducere spild, sætte dokumenter op og skære til og fortsat laserprintning af forskellige brevversioner, folde breve og lukke konvolutter, distribution inden for Storbritannien og globalt samt returhåndtering. Dagligt pluk og pak i E-Store og Economist Premia produkter – inklusiv personligt guldtryk på branded lommebøger – betyder, at Asendia skal yde en vedvarende og pålidelig service til The Economists kunder og personale og udføre enkelte ordre, leverancer og adskillige produkt- og tryksager med evnen til at løse ethvert leveringsproblem hurtigt.

Vores ordre fulfilment system tilbyder The Economist en portal med direkte og opdateret 24/7 adgang til et komplet lagerstyrings- og ordrehåndteringssystem skræddersyet til deres specifikke krav. Alt dette arbejde bliver udført på tværs af Asendias to fulfilment centre i Bedford. The Economist bliver håndteret af erfarne projektleder teams på tværs af begge steder i tæt kontakt med Economist folk i tre af deres London kontorer, deres schweiziske kontor og deres tyske kontor.

 

 

Vores presse og publikation løsninger gør det nemt og driftsikkert at drive forretning på tværs af grænser og bringe dine udgivelser ud til læsere over hele verden.

 

 

The Economist anerkender fordelene ved kost- og tidseffektiviteten ved at placere så mange områder af deres forretning hos Asendia end to end-service. Asendias erfering, viden og købekraft i både vores value Added Service-løsninger og det britiske og de internationale postale markeder giver The Economist den forsikring, at de arbejder med en virksomhed, som forstår deres forretnings behov og en partner de virkelig kan have tillid til og regne med.

AsendiaInsightsLogo

6 February, 2020

Mail and parcel delivery to China disrupted by Coronavirus

The current outbreak of the novel coronavirus (2019.nCov) that was first reported from Wuhan, China, is impacting all global businesses…

3 February, 2020

Insights by Asendia: Issue 2

We’re delighted to announce that the second issue of Insights by Asendia is out now. Get your copy of our essential free guide packed…

15 May, 2019

Make Your Direct Mail Stand Out

Did you know that the global direct marketing industry is worth a huge $44.2 billion? Or that it’s been proven that most direct mail is…