Asendia deler deres vision om at udvikle verdenen inden for e-handel og online detailhandel ved Global E-commerce Summit 2014

08 april, 2014

Asendia, der er et joint venture mellem to af verdens førende postselskaber – La Poste og Swiss Post – har meddelt, at de sponsorerer dette års Global E-commerce Summit. Begivenheden afholdes i Barcelona fra den 16. til 18. juni, og Asendia vil fremvise deres leveringsløsninger på tværs af landegrænser ved dette arrangement.

Global E-commerce Summit er en årlig global begivenhed, hvor online-detailforhandlere, entreprenører og e-handelseksperter fra både etablerede markeder og vækstmarkeder mødes. Messen holdes på et tidspunkt, hvor detailforhandlerne kan se øgede muligheder og potentiale for at udvikle forretningerne gennem online og mobile kanaler i takt med, at e-handlen udvikler sig over hele verden.

Asendia er sølvsponsor for begivenheden, og et ekspertteam af specialister vil være til stede for at give råd og svare på spørgsmål ved Asendias stand. Virksomhedens engagement i messen sætter fokus på Asendias forpligtelse til at have en kundefokuseret tilgang samt dele bedste praksis og de nyeste tanker, der kan understøtte den dynamiske sektor for e-handel.

Med deres ekspertise og erfaring med forsendelse af varer, merchandise, stykgods og pakker over hele verden, har Asendia udviklet en række tjenester, der kan indfri kravene fra detailforhandlere, e-handelsvirksomheder og andre B2B- og B2C-distributører og sikre hurtig, pålidelig og sikker international forsendelse af varer til forbrugerne.

Messen i 2014 vil indeholde hovedtaler med præsentationer, markedsinformationer, råd om virksomhedsstrategi, casestudier, samt give mulighed for at netværke. Den 17. juni vil messen også være vært for European E-commerce Awards. For at få yderligere informationer om Global E-commerce Summit bedes du besøge www.e-commercesummit.com.