Portomærke, eller frimærke om du vil, giver flere muligheder, end man lige forestiller sig. For eksempel giver det afsenderen mulighed for at blive opfattet som lokal, hvilket indebærer en genkendelighedsfaktor for modtageren.

Du kan til og med også designe dit eget portomærke, som gør, at forsendelsen bedre promoverer dit varemærke og/eller brand.

Herudover er der også mulighed for optimering af portoomkostningen.
ASENDIA_BEDFORD_046-800x800.jpg

Der findes mange undersøgelser, som viser, at en trykt direct mail giver betydeligt bedre respons og ROI end digitale kampagner. Flere og flere anvender trykt direct mail i deres markedsføring selv til andre lande. Du kan til og med forstærke dine digitale kampagner med trykte direct mails. Et eksklusivt og flot papir i en pæn kuvert stilet personligt til modtageren havner ikke i papirkurven. Derfor er kombinationen af trykte direct mails og digitale kampagner ofte en effektiv og omkostningseffektiv løsning.

Vi vil i vores dialog foreslå format på dine forsendelser, som er omkostningseffektiv. Ved brug af fulfilment partnere, der kan forestå den korrekte sortering og pakning af din direct mail, får du tilgang til billigere og hurtigere løsninger – helt enkelt den løsning, som passer dig bedst.

Vi ved også, hvornår der er helligdag i destinationslandet, og hvornår du bør planlægge udsendelse af din direct mail for at opnå størst mulig respons.

Som du kan se findes der mange måder at nå ud med dit budskab i verden. Vi hjælper dig gerne. Asendia er verdens næststørste internationale postvæsen, og vi tilbyder løsninger, som du ikke finder andre steder.

Book tid til rådgivning
Prøv os!
Destination
Industri
location-selector-bg_small.jpg